Σε μια επιχείρηση
Δικτυακού Μάρκετινγκ ένας σημαντικός παράγοντας επιτυχίας είναι να έχουμε την
συμπαράσταση του / της συντρόφου μας σε αυτή μας την προσπάθεια. Το ιδανικό
βέβαια θα ήταν να προσπαθούμε και μαζί αλλά…
Σιγά σιγά!
Έχει παρατηρηθεί ότι σε
πολλά ζευγάρια στη ζωή όταν κάποιος αρχίζει μια ενασχόληση
με μια εταιρεία Δικτυακού Μάρκετινγκ, ο σύντροφος αντί να βοηθάει ,απλά δυσκολεύει. Και συνήθως σε τέτοιο βαθμό που πολλές φορές είναι και η αιτία ο άλλος να εγκαταλείψει. Ίσως είναι και ο πιο αρνητικός άνθρωπος, παρόλο που κάποιος θα περίμενε ακριβώς αντίθετη συμπεριφορά.
με μια εταιρεία Δικτυακού Μάρκετινγκ, ο σύντροφος αντί να βοηθάει ,απλά δυσκολεύει. Και συνήθως σε τέτοιο βαθμό που πολλές φορές είναι και η αιτία ο άλλος να εγκαταλείψει. Ίσως είναι και ο πιο αρνητικός άνθρωπος, παρόλο που κάποιος θα περίμενε ακριβώς αντίθετη συμπεριφορά.
Σε αυτές τις περιπτώσεις
όμως το όνειρο και οι στόχοι μας θα μας κάνουν να κλείσουμε τα αφτιά και να
αφοσιωθούμε σε αυτό που έχουμε προγραμματίσει να κάνουμε.
Αυτό που πρέπει να
ξεκαθαρίσουμε στους ‘’ αρνητικούς μας ‘’ ανθρώπους είναι ότι είμαστε
αποφασισμένοι να πετύχουμε το στόχο μας και αν δεν θέλουν να μας συμπαρασταθούν
,τουλάχιστον να μην μας εμποδίζουν. Πολύ σημαντικό είναι να τους ξεκαθαρίσουμε
τις ώρες και τις μέρες της ενασχόλησης μας ώστε να μην προγραμματίζουν κάτι σε
βάρος μας. Αν είμαστε πεπεισμένοι εμείς ότι θα το κάνουμε , σίγουρα θα υπάρξει
κατανόηση. Όλα αυτά βέβαια εφόσον συζητήσουμε με τον / την σύντροφο μας αυτό το
θέμα.
Αν κάποιος παρατηρήσει
ποιοι τα καταφέρνουν συνήθως σε τέτοιες επιχειρήσεις, θα δει ότι μεγάλος
αριθμός ζευγαριών είναι στις πρώτες θέσεις. Και αυτό γιατί η δύναμη των δύο είναι
πολύ μεγαλύτερη του ενός. Αν κάτι το πιστεύουν και οι δύο φαίνεται και πιο όμορφα
στους έξω.
Καλό είναι λοιπόν η προσπάθεια
να γίνει από κοινού ώστε να μεγιστοποιήσουμε τις δυνάμεις μας, και να μην υπάρχουν
μελανά σημεία του ποιος έφταιξε.
Και μην ξεχνάμε ότι αν
επιτευχθεί ο στόχος η αίσθηση της νίκης είναι πιο γλυκιά δίπλα σε αυτούς που
αγαπάμε!
Δείτε επίσης:
Το Πραγματικό Πρόβλημα με το Δικτυακό Μάρκετινγκ και το Πολυεπίπεδο Μάρκετινγκ (mlm)
Δείτε επίσης:
Το Πραγματικό Πρόβλημα με το Δικτυακό Μάρκετινγκ και το Πολυεπίπεδο Μάρκετινγκ (mlm)