Το Δικτυακό Μάρκετινγκ αποτελεί έξυπνο τρόπο προώθησης προϊόντων. Καθιστά τον καταναλωτή μέτοχο της εταιρείας
που παράγει το προϊόν, που
μπορεί πλέον και ο ίδιος να έχει οφέλη από την πώληση του προϊόντος.
Ας δούμε πώς είχε μέχρι τώρα το εμπόριο: ο παραγωγός παρήγε το προϊόν και συνήθως
το διοχέτευε σε διάφορους μεσάζοντες, με αποτέλεσμα να αλλάζει πολλά χέρια και η αξία του να γίνεται δυσανάλογα μεγάλη σε σχέση με την ποιότητα του.
το διοχέτευε σε διάφορους μεσάζοντες, με αποτέλεσμα να αλλάζει πολλά χέρια και η αξία του να γίνεται δυσανάλογα μεγάλη σε σχέση με την ποιότητα του.
Ας δούμε ένα ενδεικτικό σχεδιάγραμμα.
Η παραπάνω διαδικασία
εξυπηρετούσε πολλούς, αλλά
δεν εξυπηρετούσε πλήρως και τον καταναλωτή.
Το Δικτυακό Μάρκετινγκ, αφ’ ενός
καταργεί την διαδικασία αυτή και κάνει τον καταναλωτή έναν “έξυπνο καταναλωτή”, ο οποίος πλέον δεν ξοδεύει μόνο, αλλά μπορεί να έχει οφέλη από την δική του
κατανάλωση αγαθών. Ο
παραγωγός, αφ’ ετέρου, καθώς το προϊόν δεν φορτώνεται με περίσσιες
επιβαρύνσεις μπορεί να
φτιάξει ένα πραγματικά ποιοτικό προϊόν και να το διαθέσει σε πιο
προσιτή τιμή. Οι
ευχαριστημένοι καταναλωτές γίνονται διαφημιστές των προϊόντων αυτών και μπορούν
να δημιουργήσουν μια δική τους επιχείρηση “πνευματικών δικαιωμάτων”. Όποιον συστήσουμε και βάλουμε στο δίκτυο μας, κάθε φορά που θα ψωνίζει, η εταιρεία θα μας ανταμείβει γι’ αυτό. Εδώ βλέπουμε ένα σύστημα πολλαπλασιασμού του εαυτού μας. Η διαδικασία αυτή δεν μας κάνει πωλητές
αλλά ούτε και ντίλερ.
Εμείς απλά μιλάμε για την εμπειρία μας από τα προϊόντα και τα
οικονομικά οφέλη από την σχέση μας με την εταιρεία.
Δείτε επίσης :
Επιχειρηματική ευκαιρία χαμηλού ρίσκου.
Δείτε επίσης :
Επιχειρηματική ευκαιρία χαμηλού ρίσκου.