Δικτυακό Μάρκετινγκ - MLM: Διαχείριση Χρόνου - Βάζετε προτεραιότητες;

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Διαχείριση Χρόνου - Βάζετε προτεραιότητες;





Οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν τα επείγοντα και όχι τα σπουδαία.

Ο λόγος είναι ότι τα σπουδαία πράγματα σπάνια φαίνεται ότι πρέπει να γίνουν ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ενώ τα επείγοντα πάντα φαίνεται ότι πρέπει να τα χειριστούμε αμέσως.

Οι περισσότεροι άνθρωποι αποτυγχάνουν στο να βάζουν προτεραιότητες.

Ας δούμε τώρα μερικές βασικές οδηγίες χρήσεως που θα σας βοηθήσουν να μάθετε να
βάζετε προτεραιότητες και να εκμεταλλεύεστε καλύτερα το χρόνο σας.

  • Tο να βάζετε προτεραιότητες στον καθημερινό σας σχεδιασμό, σας περιορίζει σημαντικά τις αντιπαραγωγικές δραστηριότητες και σας βοηθάει να κερδίσετε πολύτιμο χρόνο.
  • Να έχετε γραπτές λίστες με πράγματα που έχετε να ολοκληρώσετε σε κάθε συνάντηση. Καλό θα ήταν μέχρι τρία θέματα προς συζήτηση.
  • Nα μάθετε να λέτε «όχι» σε απαιτήσεις άλλων που δεν θα σας ωφελήσουν, ή ακόμα καλύτερα να κατευθύνετε την απαίτηση σε κάποιον άλλο για να τη διευθετήσει.
  • Παρατηρήστε πότε είναι η ώρα που η ενέργεια σας είναι πιο δυνατή και σχεδιάστε τις προτεραιότητες σας για τότε.
  • Βάλτε προτεραιότητες σε όλα όσα έχετε να διαβάσετε μαθαίνοντας πως να περνάτε γρήγορα τα διάφορα άρθρα, βιβλία, σημειώσεις. Αμέσως μετά, να διαβάζετε μόνον ότι έχει αξία για σας. 
  • Παρακαλέστε τους ανθρώπους που σας στέλνουν e-mails να τα βάζουν με σειρά σπουδαιότητας και να σας γράφουν ξεκάθαρα και επιγραμματικά τις απαιτούμενες από τη μεριά σας ενέργειες που θέλουν να κάνετε.
  • Πάντα να γράφετε τον αντικειμενικό σας σκοπό (τι θέλετε να πετύχετε) προτού επικοινωνήσετε με κάποιον στο τηλέφωνο.
  • Νωρίς το πρωί, μπορείτε να ξεκαθαρίσετε τη «χαρτούρα» και την αλληλογραφία (δράση, μελλοντικά, πέταμα), ώστε να κερδίσετε πολύτιμο χρόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  • Καλό θα ήταν από το προηγούμενο βράδυ να προγραμματίζεται με μια μικρή σειρά τις δουλείες σας για την επόμενη μέρα.
  • Αν ζητάτε από όλους εκείνους που σας στέλνουν αλληλογραφία (εσωτερική ή και εξωτερική ορισμένες φορές) να συμπεριλαμβάνουν ΜΟΝΟΝ τις σχετικές πληροφορίες και όχι άσχετες και δευτερεύουσες, τότε θα κερδίσετε σημαντικό χρόνο.
  • Να μην σταματάτε ποτέ να φτιάχνετε λίστες προτεραιοτήτων. ΠΟΤΕ!
  • Να κερδίζετε χρόνο «φιλτράροντας» τις επισκέψεις και τα  τηλεφωνήματά σας. Να Μιλάτε μόνο με εκείνους που πρέπει και όχι με όλους.

Δείτε επίσης :