Ας
πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πριν από μερικά χρόνια που η τεχνολογία και
το ίντερνετ δεν ήταν τόσο διαδεδομένα, ο κόσμος είχε το χρόνο να κάνει μια
βόλτα στα μαγαζιά να ψωνίσει και να πιει και έναν καφέ. Το χρήμα υπήρχε , ο
χρόνος υπήρχε ,όλα καλά! Έτσι κάποιοι βλέποντας αυτό άρχιζαν, να ανοίγουν
μαγαζιά δεξιά και αριστερά,
προκειμένου να κερδίσουν κάποια χρήματα. Το σύστημα δούλεψε για αρκετά χρόνια και το μοντέλο των μαγαζιών πήγαινε πολύ καλά.
προκειμένου να κερδίσουν κάποια χρήματα. Το σύστημα δούλεψε για αρκετά χρόνια και το μοντέλο των μαγαζιών πήγαινε πολύ καλά.
Ήρθαν
όμως να χτιστούν τα εμπορικά κέντρα. Οι πιάτσες χαθήκαν και τα περισσότερα
μαγαζιά άρχισαν να κλείνουν. Η αλήθεια είναι ότι στα εμπορικά κέντρα επειδή ήταν
όλα μαζεμένα κατάφεραν να προσελκύσουν ξανά τον κόσμο. Εκεί όμως δεν υπήρχε η
δυνατότητα να επιχειρήσουν όλοι ,γιατί τα κεφάλαια ήταν τεράστια.
Έτσι οι
μικροί επιχειρηματίες στραφήκαν προς τα μαγαζιά στο διαδίκτυο .Βλέποντας ότι ο
κόσμος ψάχνει την τιμη,δεν έχει πλέον χρόνο , αυτοί μειώνουν τα λειτουργικά τους έξοδα , και ότι είχαν την δυνατότητα να απευθυνθούν και σε μια πολύ
μεγαλύτερη αγορά. Στο ίντερνετ όμως αν δεν είσαι οργανωμένος και σωστός, λόγω
της ευκολίας σύγκρισης με τους άλλους, μπορείς να την πατήσεις πολύ γρήγορα.
Το μοντέλο
έδειξε να δουλεύει ,όμως οι αδύναμοι κρίκοι άρχισαν να σπάνε διότι δεν υπήρχε δυνατή
αλυσίδα.
Επίσης όταν οι μεγάλες εταιρείες κατάλαβαν την δύναμη του ίντερνετ άρχισαν
να απευθύνονται κατευθείαν στον τελικό καταναλωτή μόνες τους. Έτσι οι ενδιάμεσοι κρίκοι
μειώθηκαν και πάλι οι επιχειρηματίες βρέθηκαν ξεκρέμαστοι.
Με το
Δικτυακό Μάρκετινγκ έχεις την δυνατότητα να δημιουργήσεις έναν δυνατό κρίκο στην
αλυσίδα ,να απευθυνθείς σε μια παγκόσμια αγορά και να έχεις το σημαντικότερο ,την
υποστήριξη ,το σύστημα και τη δύναμη μιας μεγάλης εταιρείας από πίσω σου!
Δείτε επίσης: