Με μία γρήγορη ματιά μπορούμε να δούμε μια μεγάλη διαφορά μεταξύ μιας εταιρείας MLM και μιας παραδοσιακής εταιρείας ,στο κομμάτι της διαφήμισης.Μια παραδοσιακή εταιρεία αναλαμβάνει να πληρώσει κάποιον celebrity προκειμένου να διαφημίσει το προιόν της ,έναντι μιας μεγάλης αμοιβής συνήθως.Ο κόσμος λόγω του ότι αναγνωρίζει
το άτομο αυτό,μπαίνει σε μία διαδικασία μιμητισμού και αρχίζει να αγοράζει το προιόν.Ο celebrity συνήθως δεν έχει δοκιμάσει το προιόν αυτό ποτέ, και απλά τσεπώνει το χρήμα και το προωθεί.Άρα ένα μεγάλο ποσό έχει πάει στην τσέπη ενός μόνο ατόμου,μόνο και μόνο για να γίνει η διαφήμιση.
Στην άλλη περίπτωση η εταιρεία MLM ανταμοίβει όλους τους ανέξαρτητους συνεργάτες της για την προώθησει που κάνουν στο προιόν της.Όλοι αυτοί βέβαια πρίν ξεκινήσουν την διαφήμιση,και επειδή έχουν πληρώσει κάποια χρήματα για να συνεργαστούν με την εταιρεία αυτή,έχουν δοκιμάσει το προιόν για να πεισθούν ότι όντως κάνει αυτά που υπόσχεται.'Εχουμε δηλαδή ταυτόχρονα δύο θετικά στοιχεία:
1.Τα χρήματα της διαφήμισης μοιράζονται ταυτόχρονα σε πολλούς ανθρώπους οπότε δίνεται η δυνατότητα να ''ζήσουν'' περισσότερες οικογένειες και
2.λόγω του ότι η διαφήμιση γίνεται απο στόμα σε στόμα και εμπλέκεται σχέση εμπιστοσύνης,το προιόν δεν μπορεί να μην είναι καλό και δοκιμασμένο.Ας μην ξεχνάμε ότι οι περισσότερες εταιρείες MLM έχουν καταπληκτικά προιόντα ,γι'αυτό και υπάρχουν κάποιες που παραμένουν στο χώρο δεκαετίες ολόκληρες.Δεν μπορεί κάποιος να προτείνει κάτι αν δεν το έχει δοκιμάσει ο ίδιος.
Επίσης αν ένα προιόν δεν είναι καλό,ειδικά στην διαφήμιση απο στόμα σε στόμα θάβεται πολύ πιο γρήγορα.Ένας ευχαριστημένος πελάτης θα το πεί τουλάχιστον σε αλλόν ένα, ένω ένας δυσαρεστημένος θα το πεί σε δέκα.Αυτός είναι απαράβατος κανόνας του εμπορίου.Και ας μην ξεχνάμε ότι όλοι μας μόλις εντοπίσουμε κάτι καλό,θα το προτείνουμε αμέσως!Είτε είναι μια ταβέρνα,ένα έργο στο σινεμά,οτιδήποτε.