Δικτυακό Μάρκετινγκ - MLM: Γλωσσάρι Δικτυακού Μάρκετινγκ

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Γλωσσάρι Δικτυακού Μάρκετινγκ





Όλοι γνωρίζουμε ότι οι συγκεκριμένες δραστηριότητες, επαγγέλματα, ομάδες ή οι βιομηχανίες έχουν τη δική τους ορολογία.Αυτή η «αργκό», σε πολλές περιπτώσεις, προκαλεί εμπόδιο στην επικοινωνία με όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τη «μυστική» γλώσσα.Στο Δικτυακό Μάρκετινγκ δεν συμβαίνει κάτι διαφορετικό. Πολλοί από τους
όρους που χρησιμοποιούνται στο MLM μπορεί να  συγχέονται και δύσκολα να κατανοηθούν. Έτσι, παρακάτω θα βρείτε κοινούς όρους που χρησιμοποιούν αυτοί που ασχολούνται με τον κλάδο εμπορίας δικτύου (MLM).

Αυτόματος απαντητής (autoresponder):πρόγραμμα στον υπολογιστή το οποίο απαντά αυτόματα στα e-mail μας.

Αυτόματη παραγγελία (autoship) : Είναι μια αυτόματη μηνιαία αποστολή των προϊόντων της επιλογής σας, για την εξυπηρέτηση τόσο των πελατών όσο και των διανομέων. Οι περισσότερες εταιρείες προσφέρουν αυτό, έτσι ώστε τα προϊόντα να μην χρειάζεται να αποθηκεύονται σε μαζικές ποσότητες. Σε όλες τις αξιόπιστες εταιρείες, μπορείτε να ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή. Οι πληρωμές  γίνονται μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας .Τα πλεονεκτήματα είναι ότι η εταιρεία γνωρίζει από την αρχή τον όγκο κάποιων παραγγελιών το ίδιο και ο κάθε διανομέας


Ανάδοχος:Ο άνθρωπος που μας σύστησε στην εταιρεία και είναι υπεύθυνος για την εξέλιξή μας. 
Αγγελίες:Μέθοδος ανεύρεσης πελατών - συνεργατών

Binary (Δυαδικό) : Ένας τύπος του προγράμματος αντιστάθμισης που περιορίζει πρώτη γραμμή σας για δύο άτομα, και πληρώνει κάθε εβδομάδα σε ένα από τα δύο σκέλη του οργανισμού σας.

Breakaway:Σχέδιο πληρωμής με την μορφή σκαλοπατιών

Back office (Γραφείο Διαχείρισης) :Το πίσω μέρος της ιστοσελίδας μας που έχει να κάνει με τον έλεγχο της επιχείρησης μας. Έλεγχος παραγγελιών, προμηθειών και του δικτύου μας.

Γραφείο Διαχείρισης (Back office) : Το πίσω μέρος της ιστοσελίδας μας που έχει να κάνει με τον έλεγχο της επιχείρησης μας. Έλεγχος παραγγελιών, προμηθειών και του δικτύου μας.

Γύαλα: Μέθοδος ανεύρεσης πελατών - συνεργατών

Διανομέας: Κάποιος που παρέχει προϊόντα και / ή υπηρεσίες μέσω των απευθείας πωλήσεων από την εταιρεία για το κοινό. Μπορεί επίσης να αναφέρεται ως ανεξάρτητος διανομέας, συνεργάτης πωλήσεων, επιχειρηματικός εταίρος, ή αντιπροσώπος.

Διανομή:Το μοντέλο διακίνησης των προιόντων

Downline:Τα μέλη του δικτύου μας κάτω από εμάς

Διαμάντι:Τίτλος βάση τζίρου

Επίπεδα: Το καθετοποιημένο τμήμα ενός σχεδίου μάρκετινγκ MLM. Μια προσωπική σας πρόσληψη είναι το πρώτο επίπεδο σας. Όταν κάποιος στο πρώτο επίπεδο σας προσλαμβάνει κάποιον άλλο, το πρόσωπο αυτό είναι το δεύτερο επίπεδο σας. Αν προσλάβουν κάποιον που είναι στο τρίτο επίπεδο σας, και ούτω καθεξής.

Επιχείρηση με έδρα το σπίτι: Μια επιχείρηση στην οποία τρέχετε από ένα γραφείο στο σπίτι, ή οπουδήποτε μπορείτε να επιλέξετε.

Εργαλεία:Μέθοδοι ανάπτυξης της επιχείρησηςδικτύου.

E-shop (Ιστοσελίδα) :Προσωπικό ηλεκτρονικό κατάστημα για την προβολή και πώληση των προιόντων.

Ελάχιστη παραγγελία:Η μικρότερη δυνατή παραγγέλια που μας εξασφαλίζει τα δικαιώματα μας ως συνεργάτες.

Ζεστή αγορά: Υποψήφιοι από τον κύκλο των φίλων σας, την οικογένεια και τους συνεργάτες.

Ζαφείρη: Τίτλος βάση τζίρου

Ηγέτης: 1. Ένας ηγέτης είναι ο διανομέας ο οποίος αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτούς στο δίκτυό του, και εξασφαλίζει ότι είναι καλά εκπαιδευμένοι για να πωλούν τα προϊόντα στους καταναλωτές και να προσλαμβάνουν νέους συνεργάτες.
2. Ένας ηγέτης είναι ένας διανομέας που προσλαμβάνει να εκπαιδεύει πολλούς ανθρώπους. 
Σημείωση: Ένας ηγέτης στην MLM δεν βασίζεται σε ένα βιογραφικό σημείωμα (όπως στην παραδοσιακή επιχείρηση). Οι ηγέτες μπορούν να βρεθούν ή μπορούν να αναπτυχθούν


Ιστοσελίδα (e-shop) : Προσωπικό ηλεκτρονικό κατάστημα για την προβολή και πώληση των προιόντων.

Κύκλος επιρροής: συνήθως περιλαμβάνει την οικογένεια και τους φίλους, αλλά θα μπορούσε να περιλαμβάνει κάποιους που γνωρίζετε προσωπικά, που συνθέτουν τη ζεστή αγορά σας. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει, επίσης, κάποιος που μπορεί να επηρεάζονται εύκολα από εσάς λόγω της φήμης σας.
 
Κρύα αγορά: Υποψήφιοι έξω από τον κύκλο των φίλων σας, την οικογένεια και τους συνεργάτες.

Κλέφτης ονείρων: Οι άνθρωποι που δεν είναι μόνο κλειστά μυαλά για την επιχείρησή σας, αλλά θα προσπαθήσουνε να σας αποτρέψουν από αυτή την επιχείρηση και θα προβάλλουν ένα σωρό δικαιολογίες. Δυστυχώς, είναι συχνά η οικογένεια και οι φίλοι.
 
Κείμενο ανελκυστήρα: Ένα σύντομο (όχι περισσότερο από 30 δευτερόλεπτα) κείμενο σχεδιασμένο για να δώσει πληροφορίες για την εταιρεία και την δουλεία μας.

Leader:Ο αρχηγός μίας ομάδας δικτύου

Μπόνους εγγραφής – έναρξης:Γρήγορο εισόδημα από την εγγραφή νέου συνεργάτη (εφ’απαξ)

Μέντορας: Ένας σοφός και έμπιστος σύμβουλος ή δάσκαλος. Ένας σύμβουλος έχει συνήθως μια μεγάλη συμμετοχή στην επιτυχία στο ΔΜ. Είναι ζωτικής σημασίας .Μέντορες μπορεί να είναι ή να μην είναι κατ 'ανάγκη οι upline σας.
 
Μάτριξ: ένα σχέδιο αποζημίωσης που περιορίζει τον αριθμό των ανθρώπων σε πρώτη γραμμή σας, συνήθως σε δύο ή τρεις.
 
Μάνατζερ: Τίτλος βάση τζίρου

Μηνιαία παραγγελία:Προσωπικός τζίρος στην εταιρεία

Ομαδικός όγκος (Group Volume)- GV-:Συνολικός μηνιαίος τζίρος του δικτύου σας.

Οικονομική Ελευθερία:Η απόκτηση εισοδήματος από την επιχειρησή μας ικανό για να αποκτούμε ότι επιθυμούμε χωρίς σκέψη.

Οργάνωση:Η ομάδα σας (το δίκτυο σας) που έχετε δημιουργήσει από κάτω σας.

Ομάδα: (βλέπε οργάνωση) συνδυάστηκα με τους ανθρώπους που σας βοηθάνε από το upline σας

Πακέτο έναρξης:Αφορά το ξεκίνημα της επιχείρησης και περιλαμβάνει έναν όγκο προιόντων της εταιρείας για δειγματισμό και πώληση.

Προσωπικός όγκος (Personal Volume) –PV -:Ο προσωπικός μηνιαίος τζίρος που δημιουργείτε στην  επιχείρηση σας

Πόδι:Η μία από όλες τις downline γραμμές σας (ανάλογα το σύστημα)

Πολυεπίπεδο:Μοντέλο αμοιβών με εισοδήματα προερχόμενα από τα διαφορετικά επίπεδα γραμμών.Χωρίς περιορισμό στην κατά μήκος ανάπτυξη.

Πολυεπίπεδο Μάρκετινγκ: Κάθε πρόγραμμα μάρκετινγκ στο οποίο οι συμμετέχοντες αγοράζουν το δικαίωμα να προσλαμβάνουν πρόσθετους συμμετέχοντες, να πωλούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες, καθώς και αποζημίωση για τις πωλήσεις από τους ανθρώπους που προσλαμβάνουν, καθώς και για τις δικές τους πωλήσεις. Επίσης, αναφέρεται ως δίκτυο εμπορίας, τις άμεσες πωλήσεις, το μάρκετινγκ παραπομπής.
 
Προοπτική:Τα περιθώρια εξέλιξης της εταιρείας

Πρόκριση: Ειδικές ερωτήσεις που μπορείτε να ρωτήσετε τις προοπτικές, προκειμένου να αποφασίσετε εάν θέλετε να προχωρήσετε με τη διαδικασία πρόσληψης του υποψήφιου.

Πρόσκληση:Το στάδιο κατά το οποίο ο υποψήφιος είναι έτοιμος να ακούσει την επιχειρηματική σας πρόταση

Παθητικό εισόδημα:Το εισόδημα που δημιουργείται από την συνεχόμενη ρόη παραγγελειών

Προμήθεια:Το ποσοστό του κέρδους που σας αναλογεί από τους διάφορους τρόπους πληρωμής

Πλάνο αμοιβών:Το σύστημα αμοιβών με το οποίο ανταμείβει τους συνεργάτες η εταιρεία.

Πρεσβευτής: Τίτλος βάση τζίρου – πολύ υψηλό επίπεδο –

Πλάνο:Η επεξήγηση της επιχειρηματικής ιδέας ή των προιόντων

Παρουσίαση:Προβολή των προιόντων και της εταιρείας

Ρουμπίνι: Τίτλος βάση τζίρου

Συνάντηση:Το ραντεβού με τους συνεργάτες

Στρατολόγηση:Προσπάθεια εγγραφής νέων συνεργατών

Στάντ: Μέθοδος ανεύρεσης πελατών – συνεργατών

Σμαράγδι: Τίτλος βάση τζίρου

Στέμμα: Τίτλος βάση τζίρου

Σεμινάρια:Ομαδικές συγκεντρώσεις συνεργατών με σκοπό την εκμάθηση σε νέους συνεργάτες του μοντέλου ανάπτυξης.

Σπιτικά πάρτυ:Οι συγκεντρώσεις σε σπίτια προκειμένου να ενημερώσετε σχετικά με τα προίοντα σας ή την επιχειρηματική σας ευκαιρία.

Τριμερής επικοινωνία:Η επικοινωνία μεταξύ του υποψηφίου,εσάς και του upline σας .

Τίτλος:Η ονομασία συναρτήσει του τζίρου σας

Υποψήφιος:Ενδιαφερόμενος για τα προίοντα ή την συνεργασία

Upline:Οι διανομείς που είναι πάνω από σας στην ιεραρχία MLM

Φ Frontline:Οι άνθρωποι οι οποίοι έχετε συστήσει προσωπικά στην εταιρεία ( πρώτο επίπεδο)

Φυλλάδια: Μέθοδος ανεύρεσης πελατών - συνεργατών

Χαρτάκια: Μέθοδος ανεύρεσης πελατών - συνεργατών