Όλοι γνωρίζουμε ότι οι συγκεκριμένες δραστηριότητες, επαγγέλματα, ομάδες
ή οι βιομηχανίες έχουν τη δική τους ορολογία.Αυτή η «αργκό», σε πολλές περιπτώσεις,
προκαλεί εμπόδιο στην επικοινωνία με όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τη
«μυστική» γλώσσα.Στο Δικτυακό Μάρκετινγκ δεν συμβαίνει κάτι
διαφορετικό. Πολλοί από τους
όρους που χρησιμοποιούνται στο MLM μπορεί να συγχέονται και δύσκολα να κατανοηθούν. Έτσι, παρακάτω θα βρείτε κοινούς όρους που χρησιμοποιούν αυτοί που ασχολούνται με τον κλάδο εμπορίας δικτύου (MLM).
όρους που χρησιμοποιούνται στο MLM μπορεί να συγχέονται και δύσκολα να κατανοηθούν. Έτσι, παρακάτω θα βρείτε κοινούς όρους που χρησιμοποιούν αυτοί που ασχολούνται με τον κλάδο εμπορίας δικτύου (MLM).
Αυτόματος απαντητής (autoresponder):πρόγραμμα στον υπολογιστή το οποίο απαντά αυτόματα στα e-mail μας.
Ανάδοχος:Ο
άνθρωπος που μας σύστησε στην εταιρεία και είναι υπεύθυνος για την εξέλιξή μας.
Αγγελίες:Μέθοδος
ανεύρεσης πελατών - συνεργατών
Binary
(Δυαδικό) : Ένας
τύπος του προγράμματος αντιστάθμισης που περιορίζει πρώτη γραμμή σας για δύο
άτομα, και πληρώνει κάθε εβδομάδα σε ένα από τα δύο σκέλη του οργανισμού σας.
Breakaway:Σχέδιο πληρωμής με την μορφή σκαλοπατιών
Back
office
(Γραφείο Διαχείρισης) :Το
πίσω μέρος της ιστοσελίδας μας που έχει να κάνει με τον έλεγχο της επιχείρησης μας.
Έλεγχος παραγγελιών, προμηθειών και του δικτύου μας.
Γραφείο Διαχείρισης (Back office) : Το πίσω μέρος της ιστοσελίδας μας που έχει να
κάνει με τον έλεγχο της επιχείρησης μας. Έλεγχος παραγγελιών, προμηθειών και
του δικτύου μας.
Γύαλα:
Μέθοδος ανεύρεσης πελατών - συνεργατών
Διανομέας:
Κάποιος που παρέχει προϊόντα και / ή υπηρεσίες μέσω των
απευθείας πωλήσεων από την εταιρεία για το κοινό. Μπορεί επίσης να αναφέρεται ως ανεξάρτητος διανομέας,
συνεργάτης πωλήσεων, επιχειρηματικός εταίρος, ή αντιπροσώπος.
Διανομή:Το
μοντέλο διακίνησης των προιόντων
Downline:Τα μέλη του δικτύου μας κάτω από εμάς
Διαμάντι:Τίτλος
βάση τζίρου
Επιχείρηση με έδρα το σπίτι: Μια επιχείρηση στην οποία
τρέχετε από ένα γραφείο στο σπίτι, ή οπουδήποτε μπορείτε να επιλέξετε.
Εργαλεία:Μέθοδοι
ανάπτυξης της επιχείρησης – δικτύου.
E-shop (Ιστοσελίδα) :Προσωπικό ηλεκτρονικό κατάστημα για την προβολή και πώληση των
προιόντων.
Ελάχιστη παραγγελία:Η μικρότερη δυνατή παραγγέλια που μας εξασφαλίζει
τα δικαιώματα μας ως συνεργάτες.
Ζεστή αγορά: Υποψήφιοι από τον κύκλο των φίλων σας, την
οικογένεια και τους συνεργάτες.
Ζαφείρη:
Τίτλος βάση τζίρου
Ηγέτης: 1.
Ένας ηγέτης είναι ο διανομέας ο οποίος αναλαμβάνει την
ευθύνη για αυτούς στο δίκτυό του, και εξασφαλίζει ότι είναι καλά εκπαιδευμένοι
για να πωλούν τα προϊόντα στους καταναλωτές και να προσλαμβάνουν νέους
συνεργάτες.
2. Ένας ηγέτης είναι ένας διανομέας που προσλαμβάνει να εκπαιδεύει πολλούς ανθρώπους.
Σημείωση: Ένας ηγέτης στην MLM δεν βασίζεται σε ένα βιογραφικό σημείωμα (όπως στην παραδοσιακή επιχείρηση). Οι ηγέτες μπορούν να βρεθούν ή μπορούν να αναπτυχθούν
2. Ένας ηγέτης είναι ένας διανομέας που προσλαμβάνει να εκπαιδεύει πολλούς ανθρώπους.
Σημείωση: Ένας ηγέτης στην MLM δεν βασίζεται σε ένα βιογραφικό σημείωμα (όπως στην παραδοσιακή επιχείρηση). Οι ηγέτες μπορούν να βρεθούν ή μπορούν να αναπτυχθούν
Ιστοσελίδα (e-shop) : Προσωπικό
ηλεκτρονικό κατάστημα για την προβολή και πώληση των προιόντων.
Κρύα αγορά: Υποψήφιοι έξω από τον κύκλο των φίλων σας,
την οικογένεια και τους συνεργάτες.
Κείμενο ανελκυστήρα: Ένα σύντομο (όχι
περισσότερο από 30 δευτερόλεπτα) κείμενο σχεδιασμένο για να δώσει πληροφορίες
για την εταιρεία και την δουλεία μας.
Leader:Ο αρχηγός μίας ομάδας δικτύου
Μπόνους εγγραφής – έναρξης:Γρήγορο εισόδημα από την εγγραφή νέου συνεργάτη (εφ’απαξ)
Μάτριξ: ένα σχέδιο αποζημίωσης που περιορίζει τον αριθμό των ανθρώπων σε πρώτη γραμμή σας, συνήθως σε δύο ή τρεις.
Μάνατζερ:
Τίτλος βάση τζίρου
Μηνιαία παραγγελία:Προσωπικός τζίρος στην εταιρεία
Ομαδικός όγκος (Group
Volume)- GV-:Συνολικός
μηνιαίος τζίρος του δικτύου σας.
Οικονομική Ελευθερία:Η απόκτηση εισοδήματος από την επιχειρησή μας ικανό
για να αποκτούμε ότι επιθυμούμε χωρίς σκέψη.
Οργάνωση:Η
ομάδα σας (το δίκτυο σας) που έχετε δημιουργήσει από κάτω σας.
Ομάδα: (βλέπε
οργάνωση) συνδυάστηκα με τους ανθρώπους που σας βοηθάνε από το upline σας
Πακέτο έναρξης:Αφορά το ξεκίνημα της επιχείρησης και περιλαμβάνει έναν όγκο προιόντων
της εταιρείας για δειγματισμό και πώληση.
Προσωπικός όγκος (Personal
Volume) –PV -:Ο
προσωπικός μηνιαίος τζίρος που δημιουργείτε στην επιχείρηση σας
Πόδι:Η
μία από όλες τις downline γραμμές σας (ανάλογα
το σύστημα)
Πολυεπίπεδο:Μοντέλο αμοιβών με εισοδήματα προερχόμενα από τα διαφορετικά επίπεδα γραμμών.Χωρίς
περιορισμό στην κατά μήκος ανάπτυξη.
Προοπτική:Τα
περιθώρια εξέλιξης της εταιρείας
Πρόκριση:
Ειδικές ερωτήσεις που μπορείτε να ρωτήσετε τις
προοπτικές, προκειμένου να αποφασίσετε εάν θέλετε να προχωρήσετε με τη
διαδικασία πρόσληψης του υποψήφιου.
Πρόσκληση:Το
στάδιο κατά το οποίο ο υποψήφιος είναι έτοιμος να ακούσει την επιχειρηματική σας
πρόταση
Παθητικό εισόδημα:Το εισόδημα που δημιουργείται από την συνεχόμενη ρόη
παραγγελειών
Προμήθεια:Το
ποσοστό του κέρδους που σας αναλογεί από τους διάφορους τρόπους πληρωμής
Πλάνο αμοιβών:Το σύστημα αμοιβών με το οποίο ανταμείβει τους συνεργάτες η εταιρεία.
Πρεσβευτής: Τίτλος βάση τζίρου – πολύ υψηλό επίπεδο –
Πλάνο:Η
επεξήγηση της επιχειρηματικής ιδέας ή των προιόντων
Παρουσίαση:Προβολή των προιόντων και της εταιρείας
Ρουμπίνι:
Τίτλος βάση τζίρου
Συνάντηση:Το
ραντεβού με τους συνεργάτες
Στρατολόγηση:Προσπάθεια εγγραφής νέων συνεργατών
Στάντ:
Μέθοδος ανεύρεσης πελατών – συνεργατών
Σμαράγδι:
Τίτλος βάση τζίρου
Στέμμα:
Τίτλος βάση τζίρου
Σεμινάρια:Ομαδικές
συγκεντρώσεις συνεργατών με σκοπό την εκμάθηση σε νέους συνεργάτες του μοντέλου
ανάπτυξης.
Σπιτικά πάρτυ:Οι συγκεντρώσεις σε σπίτια προκειμένου να ενημερώσετε σχετικά με τα
προίοντα σας ή την επιχειρηματική σας ευκαιρία.
Τριμερής επικοινωνία:Η επικοινωνία μεταξύ του υποψηφίου,εσάς και του upline σας
.
Τίτλος:Η
ονομασία συναρτήσει του τζίρου σας
Υποψήφιος:Ενδιαφερόμενος
για τα προίοντα ή την συνεργασία
Upline:Οι διανομείς που είναι πάνω από σας στην ιεραρχία
MLM
Φ Frontline:Οι άνθρωποι οι οποίοι έχετε συστήσει προσωπικά στην
εταιρεία ( πρώτο επίπεδο)
Φυλλάδια:
Μέθοδος ανεύρεσης πελατών - συνεργατών
Χαρτάκια:
Μέθοδος ανεύρεσης πελατών - συνεργατών