Δικτυακό Μάρκετινγκ - MLM: Αναζητώντας πελάτες ή συνεργάτες;

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Αναζητώντας πελάτες ή συνεργάτες;





Αυτή είναι η μεγαλύτερη απορία σε όσους ξεκινάνε μια επιχείρηση ΔΜ.
Μια απορία που κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει για δυο λόγους.
Πρώτον αν κάποιος μελετήσει το σύστημα της εταιρείας με την οποία συνεργάζεται αναφέρεται ξεκάθαρα το πλάνο που πρέπει να ακολουθήσει.
Δεύτερον αν σκεφτούμε πως αναπτύσσονται οι επιχειρήσεις πάλι δεν θα έπρεπε να
διερωτόμαστε .
Όλες οι επιχειρήσεις ξεκινάνε με το να αναζητάνε πελάτες να αναπτύξουν το προίον τους. Στη συνέχεια δημιουργούν και άλλα σημεία πωλήσεων ,ώστε να μπορούν να εξυπηρετούν καλύτερα και να αναπτύσσονται γρηγορότερα. Άρα ο πρώτος στόχος είναι οι πελάτες και στη συνέχεια το δίκτυο συνεργατών. Βέβαια  όταν βρείς έναν καλό συνεργάτη δεν τον απορρίπτεις ,του μαθαίνεις τη δουλεία και συνεργάζεσαι, γιατί  εκεί πολλαπλασιάζεις τις δυνάμεις σου. Η αναλογία πελατών συνεργατών δεν είναι σίγουρα η ίδια και ουσιαστικά το βάρος πρέπει να δίνεται στους πελάτες και την εξυπηρέτησή τους. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μοντέλο πωλήσεων ,απλά αναπτύσσεται με διαφορετικό τρόπο.
Επίσης το επιχειρηματικό δαιμόνιο δεν το έχουν όλοι οι άνθρωποι, οπότε εμείς θα πρέπει να εντοπίσουμε αυτούς που μας ενδιαφέρει να συνεργαστούμε. Μας ενδιαφέρουν συνεργασίες που να αποδίδουν και όχι να ‘’κουράζουν ‘’ το σύστημα.
Και μην ξεχνάμε ότι δεν υπάρχει λόγος να πιέζουμε τον κόσμο με την επιχειρηματική μας ευκαιρία για να αναπτύξουμε το δίκτυο μας. Αυτός που θα το ‘’πιάσει’’ θα ενδιαφερθεί μόνος του. Αλλιώς μπορεί να χάσουμε και έναν πελάτη. Αυτό είναι και ένα σημείο που ο περισσότερος κόσμος απογοητεύεται από  την πορεία του σε τέτοιου είδους επιχειρήσεις. Ας μην ξεχνάμε ότι και αυτοί που ανοίξανε ένα μαγαζί, δεν καταφέραν όλοι τα ίδια αποτελέσματα. Οπότε είναι μύθος ότι το ΔΜ δεν δουλεύει ή ότι δεν μπορεί να τα καταφέρει κάποιος .