Για να προσδιορίσετε το καλύτερο σχέδιο αποζημίωσης, υπάρχουν μια σειρά από παράγοντες που πρέπει να εξεταστούν. Ορισμένες δομές αποζημίωσης είναι πιο κατάλληλες για εκείνους με εμπιστοσύνη στην ικανότητά τους για προσλήψεις και σε άτομα με εμπειρία στον κλάδο. Ενώ άλλες για ανθρώπους νέους στον κλάδο της
βιομηχανίας της μερικής απασχόλησης και στο ‘’ μέσο όρο ‘’ των διανομέων.
Σε αυτή τη σελίδα θα συζητήσουμε μια λίστα παραγόντων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βοηθήσει στον εντοπισμό ενός καλού σχεδίου αποζημίωσης. Το δύσκολο κομμάτι όταν αξιολογούμε το καλύτερο σχέδιο αποζημίωσης δεν είναι να ακούσουμε τη γνώμη των άλλων, γιατί θα βρεθείτε όταν συζητάτε με κάποιον να υποστηρίζει ότι το καλύτερο είναι της εταιρείας με την οποία συνεργάζεται..
Συγκεκριμένα, θα τονίσει τα χαρακτηριστικά που το κάνουν ελκυστικό προκειμένου να κάνει την πώληση. Αν όμως τον ρωτήσετε αν γνωρίζει άλλα σχέδια αποζημίωσης συνήθως η έκφραση του ακολουθείται από ένα κενό βλέμμα στο πρόσωπό του βάση του γεγονότος ότι γνωρίζει πολύ λίγα για άλλα σχέδια. Επειδή η βιομηχανία μάρκετινγκ δικτύων είναι άκρως ανταγωνιστική, οι ατομικές επιχειρήσεις προσπαθούν να εξοστρακιστούν μεταξύ τους, και δεν είναι ασυνήθιστο να χρησιμοποιούν την προπαγάνδα προωθώντας το πρόγραμμα αποζημίωσης τους ως το καλύτερο στον κλάδο. Έτσι αντί να δίνουν βαρύτητα στην ποιότητα των προϊόντων τους ,κοιτάνε να εστιάσουν στις αδυναμίες του κάθε άλλου προγράμματος προκειμένου να πείσουν τον υποψήφιο.
Ποιο είναι πραγματικά το καλύτερο σχέδιο αποζημίωσης;
Προκειμένου
να αξιολογηθούν όλα τα διαφορετικά σχέδια αντιστάθμισης αντικειμενικά ,και να
καθοριστεί το καλύτερο ,δεν θα χρειαστεί μόνο ένα διδακτορικό, αλλά και μια
πλήρους απασχόλησης εργασία για να γίνει. Επιπλέον αυτό που το καθιστά ακόμη πιο
δύσκολο είναι ότι μια σειρά από εταιρείες ΔΜ δεν είναι πρόθυμες να αποκαλύψουν
τα οικονομικά τους σε τρίτους (ως εκ τούτου
δεν μπορεί να αξιολογηθεί σωστά το πρόγραμμα αποζημίωσης τους) και ενώ κάποια
σχέδια αποζημίωσης μπορεί να φαίνονται καλά στα χαρτιά, αν είχατε πρακτική
εμπειρία ως εργαζόμενοι μαζί τους, θα
ήταν αδύνατο να δοθεί μια σωστή ανάλυση. Ενώ
πολλές εταιρείες ΔΜ και οι διανομείς ισχυρίζονται ότι έχουν το "καλύτερο
πρόγραμμα αντιστάθμισης" αυτή είναι μια πολύ υποκειμενική κατάσταση και θα
έχουν γενικά λίγα στοιχεία για να υποστηρίξουν τους ισχυρισμούς τους. Έτσι, ενώ είναι σχεδόν αδύνατο να προσδιοριστεί το καλύτερο
σχέδιο αποζημίωσης, το μόνο που μπορούμε
να κάνουμε είναι να σας παρέχουμε μια λίστα με τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει
να ψάχνετε για να δείτε αν το πρόγραμμα
αντιστάθμισης είναι κατάλληλο για εσάς.
1.Βρίσκοντας το καλύτερο σχέδιο αποζημίωσης για Σένα
Σημαντική
σημείωση: Εάν είστε νέοι στη βιομηχανία το πρώτο πράγμα που πρέπει να εξετάσετε
κατά την εξέταση κάθε εταιρείας δικτυακού μάρκετινγκ είναι η σειρά των προϊόντων
της. Δεν
έχει σημασία πόσο καλό είναι το πρόγραμμα αντιστάθμισης , αν δεν είστε παθιασμένοι με τα προϊόντα ή τις
υπηρεσίες που έχουν να προσφέρουν γιατί δεν θα αισθάνεστε άνετα με την προώθησή τους. Τότε θα είναι
δύσκολο να αντιληφθείτε τα οφέλη της ακόμα και αν έχει το καλύτερο σχέδιο
αποζημίωσης.
Τα τέσσερα
συστήματα αποζημίωσης (Unilevel, Binary, Matrix ,Breakaway)έχουν και πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Για περισσότερες πληροφορίες
σχετικά με τις διαφορετικές δομές αποζημίωσης (Unilevel, Binary, Matrix , Breakaway) παρακαλούμε να ανατρέξτε στις επιμέρους αναλύσεις.2.Το καλύτερο σχέδιο αποζημίωσης είναι εύκολο να κατανοηθεί και να εξηγηθεί
Η βασική αρχή για ένα καλό σύστημα αποζημίωσης θα πρέπει να είναι η ευκολία να το κατανοήσει κάποιος και με λίγη εκπαίδευση να είναι σε θέση να το εξηγήσει. Κατά γενικό κανόνα, ένα πιο πολύπλοκο σχέδιο αποζημίωσης είναι, εξίσου δύσκολο και να εξηγηθεί. Οι προοπτικές να μπορεί κάποιος να δει ότι το σχέδιο σας είναι εύκολο να το κατανοήσει και να το εξηγήσει, βοηθά τους ίδιους να αισθάνονται πιο σίγουροι για την ικανότητά τους να ενταχθούν την επιχείρησή σας.3.Το καλύτερο σχέδιο αποζημιώσεων πρέπει να έχει ένα αποδεδειγμένο ιστορικό
Κάθε καλό πρόγραμμα αντιστάθμισης θα πρέπει να έχει ένα αποδεδειγμένο ιστορικό. Εάν η εταιρεία υφίσταται 5 χρόνια ή περισσότερα, τότε υπάρχει μια ένδειξη ότι το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας είναι βιώσιμο και ότι η εταιρεία είναι σε αρκετά καλή οικονομική κατάσταση ώστε να σας παρέχει μια σταθερή μακροπρόθεσμη επιχειρηματική ιδέα. Να είστε προσεκτικοί των ευκαιριών που δραστηριοποιούνται λιγότερα χρόνια λόγω του ότι δεν έχουν αποδειχθεί ακόμη ότι είναι βιώσιμες και δοκιμασμένες.4.Η εταιρεία να είναι οικονομικά διαφανής.
Μια καλή εταιρεία δικτυακού μάρκετινγκ πρέπει να είναι οικονομικά διαφανής και σε θέση να σας παρέχει μια ανάλυση του σχεδίου αποζημίωσης της. Θα πρέπει να μπορείτε να μάθετε ποιο είναι το ποσοστό των ακαθάριστων εσόδων που επιστρέφονται στους διανομείς ,και ποιο διατίθεται προς έρευνα και ανάπτυξη, ποιο πάει προς την κατασκευή των προϊόντων και ποιο προς τα κέρδη της εταιρείας. Όλες οι εισηγμένες στο χρηματιστήριο εταιρείες πρέπει να είναι διαφανής και να παρέχουν τις πληροφορίες αυτές ,στις ετήσιες εκθέσεις τους. Εάν η εταιρεία δεν είναι εισηγμένη σας προτείνουμε να κάνετε την εργασία σας και επικοινωνήστε απευθείας με την εταιρεία για τις σχετικές πληροφορίες. Να είστε προσεκτικοί από κάθε εταιρεία που δεν είναι διατεθειμένη να παράσχει αυτές τις πληροφορίες.Επιπλέον, από τη στιγμή που έχετε αυτές τις πληροφορίες και όχι μόνο τι ποσοστό επέστρεψε πίσω στους διανομείς θα πρέπει να δείτε το εξής. Για παράδειγμα, εάν η εταιρεία επιστρέφει ένα υψηλό ποσοστό των κερδών πίσω στους διανομείς, αλλά κατασκευάζει ένα φτηνό προϊόν και δεν έχει κανένα κέρδος για τον εαυτό της τότε είναι απίθανο να είναι βιώσιμη σε μακροπρόθεσμη βάση. Οι περισσότερες αποδεδειγμένες βιώσιμες εταιρείες εμπορίας δίκτυο που έχουμε αξιολογήσει επιστρέφουν τουλάχιστον το 35-40% του εισοδήματός τους πίσω προς τους διανομείς τους.
Μια άλλη σημαντική παράμετρος είναι το ποσοστό των κερδών της επιχείρησης που μπαίνει στην άκρη για το μέλλον, για έρευνα και ανάπτυξη. Γιατί είναι αυτό σημαντικό; Λοιπόν, θέλετε να συνεργαστείτε με μια εταιρεία που είναι στην αιχμή και συνεχώς εξελίσσεται στην αγορά ή να μείνει με ένα προϊόν που δεν έχει πλέον ζήτηση. Επιπλέον, αυτό μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία να βελτιώσει τη θέση τη στην αγορά.
5.Το καλύτερο σχέδιο αποζημίωσης θα πρέπει να είναι ομοιόμορφα σταθμισμένο;
Το καλύτερο σχέδιο αποζημίωσης δεν πρέπει να είναι υπερβολικά σταθμισμένο (δηλαδή front-end φορτίο) για την πρόσληψη νέων συνεργατών. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτού του είδους τα σχέδια αφορούν πυραμίδες. Αυτοί οι τύποι των σχεδίων αποζημίωσης είναι δύσκολο να κερδίσουν ένα καλό εισόδημα χωρίς να χρειάζεται να προσλαμβάνουν συνεχώς νέους διανομείς. Ακόμα και μετά την επίτευξη ένα επιπέδου επιτυχίας ,θα είναι δύσκολο να κερδίσουν ένα παθητικό εισόδημα.Πρέπει το σχέδιο αποζημίωσης να επιβραβεύει την ανάπτυξη και διατήρηση της πελατειακής βάσης, καθώς αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να δημιουργήσετε ένα πραγματικό παθητικό εισόδημα. Επιπλέον, το σχέδιο αμοιβής θα πρέπει να ανταμείβει τη σκληρή δουλειά και όχι εκείνους που εισέρχονται πρώτοι στο σύστημα (δηλαδή πρέπει να δίκαιο και ισότιμο).
6.Το καλύτερο σχέδιο αποζημίωσης θα είναι δίκαιο για όλους τους διανομείς;
Το καλύτερο σχέδιο αποζημίωσης θα ανταμείψει τη σκληρή δουλειά. Δεν έχει σημασία πότε ξεκινήσατε με την εταιρεία, θα πρέπει να έχουν όλοι την ίδια δυνατότητα να κερδίσουν όπως όλοι οι προηγούμενοι. Το καλύτερο σχέδιο αποζημίωσης πρέπει να είναι πιο δίκαιο και να παρέχει ίσες ευκαιρίες για όποιον θέλει να ξεκινήσει σοβαρά μία προσπάθεια.7.Αξιολογείται κάθε μπόνους προσεκτικά
Μια
λέξη άξια προσοχής είναι τα μπόνους. Και ενώ πολλές σύγχρονες εταιρείες
εμπορίας δικτύου προσφέρουν ελκυστικά μπόνους (αυτοκίνητα, ταξίδια κ.λπ.) για
να προσελκύσουν νέους πελάτες και να ενθαρρύνουν τις προσλήψεις, πρέπει να υπογραμμιστεί
ότι, προκειμένου να επιτευχθούν αυτά τα μπόνους στην επιχείρησής σας πρέπει
πρώτα να φθάσετε και να διατηρήσετε ένα ορισμένο επίπεδο επιτυχίας.Το πιο
δίκαιο μπόνους είναι εκείνο που έρχεται με τη μορφή ενός επιπλέον ποσοστού στο
εισόδημα. Για
παράδειγμα, οι διανομείς, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για το μεγαλύτερο ποσοστό των
εβδομαδιαίων πωλήσεων και ανάπτυξης των επιχειρήσεων τους, θα πρέπει να δικαιούνται
το μεγαλύτερο ποσοστό των μπόνους με τη μορφή επιπλέον εισόδηματος.
8.Το καλύτερο σχέδιο αποζημίωσης είναι πρακτικό για σας;
Ένα
τελευταίο πράγμα που πρέπει να εξεταστεί κατά την αξιολόγηση ενός προγράμματος
αντιστάθμισης είναι αν πιστεύετε ότι είστε σε θέση να καλύψετε την απαίτηση σας
για επιτυχία.
Ορισμένα
σχέδια αποζημίωσης δεν έχουν περιορισμό στο πλάτος της πρώτης γραμμής
(προσωπικές συστάσεις) ,όποτε θα πρέπει να εξετάσετε την ικανότητα σας ,αυτοί
να κερδίσουν μια πρώτη προμήθεια σχετικά άμεσα, ενώ κάποια αλλά σχέδια δίνουν
μικρότερη έμφαση στην πρόσληψη συνεργατών αλλά υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη για
βοήθεια, εκπαίδευση και υποστήριξη. Αυτά είναι γενικά πιο ομαδικά και
επιβραβεύουν την ομαδική εργασία.
Αν
λοιπόν εξασφαλίσετε τα παραπάνω ,θέσετε στόχους και δουλέψετε σοβαρά και με
σύστημα ,το σίγουρο είναι ότι το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει.
Δείτε επίσης :