Δικτυακό Μάρκετινγκ - MLM: Πρόταση Κώδικα Δεοντολογίας Επαγγελματιών Δικτυωτών.

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Πρόταση Κώδικα Δεοντολογίας Επαγγελματιών Δικτυωτών.


1.Είμαι επαγγελματίας δικτυωτής. Κάνω με επαγγελματικό τρόπο, και συμπεριφορά δικτυακό μάρκετινγκ με αρχές. Ζώ και θέλω να ζήσω από αυτό το επάγγελμα για αυτό
και θα το περιφρουρήσω από αντιεπαγγελματικές συμπεριφορές .

2.Εκπαιδεύομαι διαρκώς για να μπορώ με τον καλύτερο τρόπο να υπηρετώ το δίκτυο μου και τους πελάτες μου.

3.Σέβομαι τους συνεργάτες άλλων δικτύων –τόσο της εταιρίας μου όσο και άλλων εταιριών-και την προσπάθεια που κάνουν, αφού όλοι μαζί προάγουμε τον ίδιο σκοπό.

4.Σε κάθε περίπτωση προωθώ την ιδέα του δικτυακού μάρκετινγκ, και στηρίζω την προοπτική του κλάδου

5.Δεν κατηγορώ άλλες εταιρίες στην προσπάθεια μου να πείσω για την αξία της δικής μου

6.Δεν δίνω ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ για χρηματικά ποσά .Κάνω σαφές ότι κάθε χρηματική ανταμοιβή εξαρτάται από την προσπάθεια του συνεργάτη, και δεν δημιουργείται αυτόματα.

7.Δεν κάνω ΙΑΤΡΙΚΟΥΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ για την αξία των προϊόντων. Αντίθετα δίνω μια σωστή διάσταση στηριζόμενη σε ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ

8.Εξηγώ το πώς ΕΓΩ θα βοηθήσω τον υποψήφιο μου να επιτύχει. Εξηγώ το σύστημα υποστήριξης της γραμμής αναδοχής τους δικτυακού μάρκετινγκ.

9.Στην διαφήμιση, και προβολή μου, δηλώνω την ταυτότητα μου και την εταιρία που συνεργάζομαι, και δεν δίνω ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ.

10.Τηρώ τις αξίες της ΕΥΘΥΤΗΤΑΣ,ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑΣ,AΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ,ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑΣ

11.Δεν αντιγράφω υλικό άλλων, δεν οικειοποιούμαι υλικό άλλων παρουσιάζοντας το ως δικό μου., Σέβομαι την πνευματική ιδιοκτησία και πάντα αναφέρω την πηγή.

12.Δεν παραπλανώ τους υποψηφίους  σχετικά με τα πλάνα αμοιβών , ούτε σχετικά με την ιστορία και τα μεγέθη της εταιρίας μου ή την προσωπική μου ιστορία επιτυχίας.

13.Ακολουθώ όσα ο νόμος ορίζει για το επάγγελμα του δικτυακού μάρκετινγκ και όσα η πολιτική της εταιρίας μου επίσης ορίζει

14.Δεν παραπλανώ τους υποψηφίους σχετικά με το σύστημα πολλαπλασιασμού του δικτυακού μάρκετινγκ, ούτε παρουσιάζω αυτή  την επιχειρηματική ευκαιρία ως σύστημα γρήγορου πλουτισμού.

15.Η μόνη ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ



Πηγή :